سرمربي سابق تيم ملي فوتسال گفت: ابهت تيم ملي با شکست برابر تايلند از بين رفت.

حسين شمس در خصوص شکست 5 بر 4 تيم ملي فوتسال ايران برابر تايلند عنوان کرد: هم‌اکنون نمي‌توانم چيزي بگويم چند دقيقه بعد از بازي فقط گريه مي‌کردم که چرا تايلندي‌ها در وسط زمين در حال رقصيدن هستند و بچه‌ها ما گريه مي‌کنند. زماني ما سايه به سايه برزيل و اسپانيا حرکت مي‌کرديم اما حالا آن تيم رؤيايي کجا رفت.

 وي افزود: آقايان بايد پاسخگوي مردم باشند ما زماني که با برزيل مساوي کرديم هيچ‌کس ناراحت نشد اما از شکست برابر تايلند دل مردم به رنج آمد.شمس خاطرنشان کرد: آقاياني که زمان برکناري من مي‌خنديدند حالا بايد پاسخگوي مردم باشند اميدوارم اين اشتباهات تکرار نشود و تيم ملي بتواند در آينده بهتر ظاهر شود مردم با باخت فوتسال ناراحت مي‌شوند. واقعاً باختي بدي بود و ابهت تيم ملي از بين رفت. نمي‌دانم چه بلايي سر رنکينگ ما بيايد.

 سرمربي سابق تيم ملي در مورد علت اين ناکامي يادآور شد: به اعتقادم کساني که تصميم گرفتند تيم رؤيايي ايران را از هم بپاشند و فکر مي‌کردند خود مي‌توانند به موفقيت دست يابند هم اکنون بايد جوابگوي مردم باشند. البته من انتقادي از وضعيت تيم ملي ندارم. بايد تلاش کنيم تا از اين وضعيت خارج شويم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا